Saturday, June 16, 2018

Placa de teste



Placa de teste sau BB cum o stie toata lumea.Anul trecut dupa ce am luat un bb clasic si am incercat sa testez primul montaj am realizat ca in afara de faptul ca trebuie sa ai maini de chirurg te mai alegi si cu o padure de fire pentru conexiuni. 





  Cu placa de fata am reusit sa "reduc'' o parte din mataraie prin folosirea unor jumperi dar si a catorva piese chiar. la prima vedere este o plac de test ca oricare alta insa cu ajutorul jumperi-lor o pot "seta" pentru cateva CI cum ar fi A741, CA3130, LM 358 si chiar E555 etc. 



Pe langa asta destinatia e este m mult pentru testarea si imbunatatirea schemelor ptr statii de lipit- cele simple evident. 


Ca nu am scapat definitiv de firaraie e partea a doua. In ideia ca pe viitor voi realiza alta de 3-4 ori m mare si mai buna momentan ma voi folosi de cea din imagini .


No comments:

Post a Comment