Thursday, March 14, 2019

Placa de teste II sau BB romanesc



  Dupa ce am cumparat un BB din magazin si am incercat sa il folosesc primul lucru pe care l-am observat la el in afara de calitatea precara a fost ca nu prea ma descurc cu el. Asa ca am decis sa proiectez unul in regim de amator. Dupa ce am proiectat pe calculator o varianta cat mai simpla am scos desenul la imprimanta apoi am trecut la treaba

Fig.1
 
   Dupa realizarea cablajului am trecut la gaurirea lui. La inceput nu a parut cine stie ce dar la un moment dat am avut senzatia ca nu se mai termina. Problema este ca daca nu respecti cu strictete distanta intre gaurile in care introduci baretele (fix 2,54mm) risti ca sa dai totul peste cap in sensul ca unul sau mai multi pini ai regletei risca sa nu mai poata intra in locasurile lor.

Fig.2

Odata gaurile date am trecut la cositorirea traseelor ca in figura 2.

Fig3

Fig.4

In figura 4 ma gandeam in locul unde v-or veni CI sa pun un soclu, lucru care m-am razgandit ulterior si am decs sa continui cu barete sir tip mama, ca cele din imagini

Fig5

In figurile 5 si 6 placa gata terminata. Se pot vedea 2 jumperi care ma ajuta sa directionez alimentarea asa cum doresc in functie de necesitati si un led rosu dreptunghiular pentru comfirmarea alimentarii placii de test. Led alimentat prin 2 rezistente smd pe cealalta parte a placii de test ptr a rezista pana la tensiuni de cca 9-12V.

Fig.6

Fig.7

Si in figura 8 desenul cablajului ptr cei care vor sa se inspire

Fig.8

No comments:

Post a Comment